Wednesday, January 23, 2013

Step Back in Time

Alvar
Muistatteko vielä miltä lapset näyttivät pieninä? Miten sydän lämpeneekään kun katselen vanhoja kuvia lasten eri vaiheista, ihanat pikku mussukkapallerot! Miten voisinkaan saada pitää näitä pieniä ihmisiä vielä kerran sylissä ja upottaa nenän valkoisiin hiuksiin ja silittää pieniä pulleita sormia. Olisin pitänyt laittaa lapset pienenä lasipurkkiin ja kansi tiukasti kiinni, niinkuin äiti aina kehotti tekemään.
Can you still remember how your children looked like when they were small? How can my heart get so warm when I look at old pics, my sweet tiny dwarves. Let me put my nose in that white, soft hair and hold those tiny fingers between my own, just once again. I should have listened to my mum, she told me to put the kids in a big glass jar and close it with a lid. Tightly.

Linnea

10 comments:

  1. Lucky you, your have great children!

    ReplyDelete
  2. Ihanat nimet muksuilla! Toimiiko hyvin Itävallassa?

    ReplyDelete
  3. Minun ovat vielä tuollaisia aika pieniä ja somia. Pitäisiköhän etsiä riittävän suuret lasipurkit äkkiä? :) Tiedän hyvin tuon tunteen kyllä. Lapset kasvavat niin nopeasti!

    ReplyDelete
  4. Oi miten somia pikku pellavapäitä! ♥ Varmasti yhtä somia yhä, vähän isompia vain! ;D Tykkäsin myös nimistä!

    ReplyDelete
  5. Oi kuinka suloiset lapset! Tosi veikeät hymyt molemmilla näissä kuvissa! :)

    ReplyDelete
  6. Mä oon jo alkanu miettiä, et ei kovin montaa vuotta varmaan kun mä oon jo mummi. Mä olin 24 kun sain tyttären ja hän täyttää jo 17, ja aika menee niin järjetöntä vauhtia et kohta niitä palleroita varmaan alkaa nurkissa taas tuhista. :) mut asiaan, mulle tulee aina itku kun kattelen vanhoja kuvia.

    ReplyDelete
  7. Suloisia lapsia ja kauniit nimet! Niinpä, on se pikkulapsivaihe tosi ihanaa aikaa.. ja sitä välillä kaiholla muistelee. Mutta tykkään toki tästäkin ajasta, kun lapset ovat kasvaneet.. On ihanaa, kun on omaa aikaa..ja saa nukkua täydet yöt ;)

    ReplyDelete
  8. Ihanat mussukat <3 Aika vierii niin nopeasti... mulla keskimmäinen täyttää tänään 19 vuotta! Mihin tämä aika menee, juuri katsoin vanhoja valokuvia ja fiilistelin :)

    ReplyDelete
  9. Ihania pieniä! Mutta toisaalta on myös ihanaa, että lapset kasvavat :-)

    Blogissani on sinulle tunnustus
    http://korkeuksissa.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  10. Ihanan suloisia, keijukainen ja pikku vekkuli. Muistelen kaipaillen sitä aikaa kun lapset olivat pieniä. Minun nuorimmainen on jo 9 v. Aika menee nopeasti

    ReplyDelete

Thank you so much! What´s a blog without comments!