Sunday, November 13, 2011

Sundays


Jag tycker egentligen inte alls om söndagar. Jag tyckte inte heller om söndagen när jag var barn. Det är något sorgligt över söndagen. Men idag skiner solen, full av energi har jag kommit hem från min lilla maraton, nu ska vi ha söndagsfrukost, sen ska det strykas, på eftermiddagen ska vi baka pizza och ta ett glas gott rödvin och senare på kvällen blir det.....

Grönt tee, norska yllesockor, ljus och min favorit tidning.......

Actually I don´t like Sundays, I didn´t even like Sundays when I was a kid. There´s something sad about Sundays. But today the sun is shining and I´m full of energy after my morning run, now it´s time for breakfast, then ironing, pizza baking and a glass of good red wine and in the evening......


Green tea, a pair of Norwegian wool socks, a candle and my favourite magazine......

No comments:

Post a Comment

Thank you so much! What´s a blog without comments!